سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک چرخ خیاطی

چرخ خیاطی ها در انواع برند ها با انواع کاربردها و قابلیت های متنوعی در برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند. البته نباید از این امر غافل شد که چرخ خیاطی ها هرکدام بر اساس قابلیت هایی که دارند، برای کاربردهای متنوعی می توانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند، برای مثال چرخ خیاطی ای که قابلیت گلدوزی روی پارچه را دارد ممکن است مناسب کسی که مشغول به کار خیاطی  در خانه است برای دوختن دم کنی و وسایل آشپزخانه نباشد. اما فارغ از این مسائل، به معرفی بهترین و معروف ترین مدل های چرخ خیاطی میپردازیم که از جمله آن ها عبارت است از:

چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه یک برند معروف ژاپنی است که بین زنان خانه دار از محبوبیت بالایی برخوردار است. چرخ خیاطی های این برند از لحاظ کیفیتی هم، به عنوان با کیفیت ترین چرخ های خیاطی به حساب می آیند. در بین تمامی برندهایی که به تولید چرخ خیاطی خانگی مشغول هستند، برند ژاپنی ژانومه توانسته است تعداد زیادی از رضایت کاربران را به خود جذب کند و همچنین با ارائه تنوع زیاد در بین چرخ های خود، به وفادار سازی مشتریان خود میپردازد. از جمله بهترین مدل های برند ژانومه می توانیم به مدل هایی مثل مدل های زیر اشاره کنیم که عبارت است از:
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 696A
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 1820
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل JH-14 12
  • چرخ خیاطی مدل JH-2040
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 760

در ادامه به توضیح راجع به مدل‌های معرفی شده چرخ خیاطی ژانومه می‌پردازیم:

  •  

    چرخ خیاطی ژانومه مدل 696A

چرخ خیاطی ژانومه مدل 696A قابلیت 22 مدل دوخت حاشیه و ترکیبی و تا 40 مدل گلدوزی خاص دارد. همچنین قابلیت دوخت زیپ، دکمه و جادکمه، پس دوزی، دوخت ساده و زیگزاگ را دارد. مجهز به کار پیش بر 6 دنده ای و بازوی آزاد جهت دوخت های حلقوی مانند سر آستین، دمپای شلوار می باشد.

  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 1820

از ویژگی های مدل ژانومه 1820 می توان به توانایی دوخت 7 مدل حاشیه دوزی، دوخت جادکمه در 4 مرحله، عرض دوخت 5 میلی متر، مجهز به سیستم تنظیم موقعیت سوزن، قابلیت دوخت ســــاده دوزی، گلدوزی، زیپ دوزی، لبه دوزی، ژور دارای سیستم بازوی آزاد جهت دوخت دمپـای شلــوار، دور آستین و دوخت محصولــات لوله ای شکل نام برد.

  • چرخ خیاطی ژانومه مدل JH-14 12

این مدل از محصولات شرکت ژانومه، یک مدل رایج چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا است که برای دوخت انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ های خیاطی خانگی رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است.

  • چرخ خیاطی مدل JH-2040

چرخ خیاطی ژانومه مدل 2040 دارای قابلیت های دوخت متنوع است که جزء بهترین انتخاب ها برای استفاده خانگی به شمار می آید. از طریق این چرخ خیاطی ژانومه می توانید کارهایی مانند دوخت ساده و زیگزاک، دوخت حلقوی برای دور آستین، زیپ دوزی و لبه دوزی، پس دوزی، پلیسه دوزی، دوخت دکمه و جا دکمه ای در 4 مرحله را به سادگی انجام دهید.

  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 760

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل760 دارای تعداد حاشیه دوزی 16 مدل بوده و انجـام عملیات دوخت برروی کـارهای لوله ای شکل، انجــــام دوخت جادکمه در 4 مرحله، عرض زیگـزال دوزی 5 مــیل ، دارای سیستم سوزن نخ کن خودکارو قابلیت دوخت ساده دوزی، گلـدوزی، تکه دوزی و قـــابلیت نصـب سوزن از شمــاره 9 الی 18 از جمله سایر امکانات این محصول می باشد.

https://nakhsoozan.com/